Tekan sini

Saturday, December 24

Chika Chikuuuuuu Cakkkk!!!! aaaaaa

Assalamualaikum

Ingat tak Awek Cepot hari tu?
Kalau tak ingat leh flashback balik kat sini
2 bulan lepas dia beranak
Mula2 ingat anak2 nya semua mesti dah mati
sebab dia letak kat bukit belakang rumah aunty sebelah
Pastu dia ni keje nye melepak kat belakang rumah je.
Ingat dia tak reti jadi mak kut
sebab muda sgt. Macam x ready.
Masa tu tawakal je la, nak selamat kan tak tahu dia letak mana
Tapi pagi Khamis 15/12/11 hari tu budak ni muncul
CAK!!
Ada dua ekor. sekor lagi kaler mcm mak dia
Comel kan? main cak cak lagi
Sayangnya dorang ni mcm mak dorang
Penakut

Wednesday, December 21

Wordless Wednesday - Romantika mummy meow meow

Mummy mummy meow cam-whoring beberapa bulan yg lalu...
romantik kan?

Tuesday, December 20

Saturday, December 17

Tuesday, December 13

Monday, December 12

Mengemas 1

Lamanya x update blog.
Bukan setakat Blog, bilik pun dan bersawang.
Cuti hari tu tak buat apa, ajak la si Mok ni ngemas bilik...
kemain lagi si dia ni...