Tekan sini

Tuesday, April 5

Kau telah pergi OST Kemboja putih


Sape layan citer ni? Chika tak sempat sebab kerja. Kalau sempat tengok jugak kat dalam Tonton. Dalam diam rasa hati tertarik dengan jalan cerita dan lagu melalui iklan di TV3. Cite hantu woooo... tapi Chika tak tengok lagi la Eira ni jadi hantu. baru tengok 2 episod.

Tapi lagunya sangat mendayu. Rasa macam cite hantu tapi sedih. Harap2 ada la masa nak tengok sambungan Kemboja putih. Meh le layan lagu Faradhiya sesama ngan Chika. Nak karaoke pun boleh tapi CikB Cayang Pot, tak leh nyanyi ye. Sila simpan suara anda sampai sihat.

Lirik Farahdhiya - Kau Telah Pergi
Mungkin aku yang salah
Ku tak mampu untuk menjaga cintamu
Hanya untuk diriku
Mungkin aku yang salah tak menjagamu

Memang aku tak mampu
Ku tak mampu untuk menjaga cintamu
Selalu untuk diriku
Memang aku yang salah buatmu terluka

Jujur ku katakan ku masih mencintaimu
Walaupun diriku selalu menyakitimu
Jujur aku masih ingin bersamamu
Walau dirimu kini bukan untukku lagi
Kau telah pergi

Kini kau telah terluka kau tak ingin lagi
Mencintaiku kerna ku menyakitimu
Kini kau bukan untuk diriku lagi

Jujur ku katakan ku masih mencintaimu
Walaupun diriku selalu menyakitimu
Jujur aku masih ingin bersamamu
Walau dirimu kini bukan untukku lagi
Kau telah pergi



Celoteh Nomi: Mummy memang suka bunga. Asal nama bunga je mesti dia suke. Mami kata kalau dia ada anak nanti dia nak letak nama bunga. Bunge cengkih ngan bunga lawang pun boleh kan Mummy?

Monday, April 4

Happy Monday... Happy ke?


Mixed feelings

Boss dah tender resign lettter
aku bila lagi?

Nak berenti. . . .

Tak nak. . . .

Nak berenti. . .

Tak nak. . .

Bulan depan akan ku fikirkan


Celoteh Nomi: Mummy akan pastikan dia ada kerja lain baru dia berenti sebab dia tau Nomi suke Blackwood... kerja rajin2 ye Mummy, cari duit untuk kita sekeluarga dan juga untuk adik2 Nomi yang terbiar di luar sana jangan di lupakan...

Sepetang bersama kawan-kawan lagi...

Die kenyit satu mata
Yang ni plak kenyit dua-dua mata
Gadis ayu
Gadis tak berapa malu
Senaman leher ; pandang kanan
Senaman leher; pandang kiri
Senyum sokmo, baru happy sokmo
Sentiasa berjaga-jaga
Salam perkenalan semua
Mami sungguh berkenan dengan ini budak
Budak ini sungguh berkenan dengan beg mami

Sunday, April 3

Sepetang bersama kawan-kawan

Aman, Sit!
Good Boy
Abang pung Sit jugak... nak gak kentaki tu...

Sabar abang, mesti dapat jugak. banyak Kentaki kat dalam tu...
Pak Ngah Bigben ngan Tom
Mami tgh nak tidurkan Tom
Inilah Mummy Tom...
B cayang Pot bawak anak kesayangannya kerumah Papameow semalam

video

video
tertido atas paha mami

Semalam Kite gi umah Papameow. Kite jumpa Tedi kat sana. B Cayang Pot datang bawak budak Tom Tom Bak. Cikgu GT Hans kite jemput kat rumah. Sempat jumpakan mami dengan adinda. Pastu kat sana ramai lagi kite jumpa. pak Ngah Bigben ader, Bazilah aka Bella ader... eh, jangan lupa, Cik Marie pun ader. Dapat kenal kak Tuah hanani, Ros Tucen, Shahriza dan ramai lagi. Maaf kite tak ingat sangat nama tapi kite cam muka... hehehe.

Tima kasih semua. Lengkali ade rezeki kite jumpa lagi...

Budak ni curi getah rambut neni saya

video

Celoteh Nomi: bak balik neni nomi punye tuh...

Saya sangat selesa

Hello semua
tengok saya lepak
sangat selesa disini
Katil saya sebelah bekas pasir
senang kalau nak melepas
Mula-mula saya tak tahu
saya buat tempat tido
Abis yang lain kencing serata tempat

Celoteh Nomi; saya tak termasuk sebab saya guna toilet dalam bilik mummy tau...

Saturday, April 2

Celoteh Nomi, real punyer.....

Mau keluar
Nape tak nak kasi?

Tak nak cakap banyak. dengar lah sendiri budak ni nye celoteh...

video

video
video
video
peristiwa malam tadi dari 1:40 am hingga 1:55 am
almost everynight macam ni. kan mummy dah suruh bagitau boss kamu, tukar shift. mummy tak bagi keje malam lagi. Paham?