Tekan sini

Friday, July 30

Sungguh tidak ku sangka....

Chika kene Tag. So now my turn lak nak balas balik. Tapi kat orang lain. sebelum itu, bacalah hasilnya...

Kepada sahabatku Meowwmania...

Saje je kan... Tak de apa ku nak tulis melainkan terima kasih sajela... Maka, terimala...

Syarat 1 : mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda

Huruf F for Fullhouse… susah tau. Siap la…

Syarat 2: Jawapan tidak boleh diulang

Errrrrrrr… Rules are made to be broken kan?

Bismillah...

1. Nama anda
Fika hehehe.. tukar lagi nama ku.

2. Perkataan 4 huruf
Fire...

3. Nama budak lelaki
Fauzi,Faisal, Faiz, Fuad, Fakri – anak2 jiran ku kat kampung. Sekarang dah jadi bapak2 budak kot

4. Nama budak perempuan
Farah… kazen ku yang jugak bukan lagi seorang budak

5. Pekerjaan
Finance dept… ok aper..

6. Warna
FINK! Nasib la… :p

7. Sesuatu yang anda pakai
Fabrik

8. Makanan
Food.. hehe translate je boleh kan?

9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas
Fancy mirror… :D

10. Tempat
Fraser’s Hill… best..

11. Alasan bila lewat
Family matter tadi…urgent sgt. sori…
kene Fever n flu… (bila absent)

12. Sesuatu yang anda jeritkan
Feniiiinnnn!!!!

13. Tajuk filem
Femme fatale

14. Minuman
Fruit punch

15. Kumpulan music
For U To See (4u2c) pernah menjadi kegilaan ku suatu ketika dahulu… hahahaha Fiona Fiona…

16. Haiwan
Feline, flamingo, flea. fox, frog… tetiba banyak lak dlm kepala otak…

17. Nama jalan
Jalan Flora… sumpah aku tak tau kat mana tapi pernah dengar… hehehe

18. Jenis keretaBold
Ferrari… Hurm… sape nak bagi kat aku bende ni…

mereka yang bakal ditag

FRENs… ready to be called…

Papahero
Papameow

Izan

Owh… sila ampunkan saya. Kini saya serahkan kepada anda untuk mencari mangsa seterusnya…

1 comment:

  1. hahahah...chika kelas gitew jawapan u!

    i loike~

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h