Tekan sini

Thursday, August 26

Sesuai ke nak jadi model?

Semalam lepas berbuka, sambil2 mesin membasuh baju2 dan aku mengemas2 dapur... Aku terperasan beberapa gaya si comel ini. Maka, sepantas kilat, aku mengambil henpon merah ku untuk mengambil gambar anak2 ku ini untuk tatapan kengkawan kat sini... sebenarnye ambik2 gambar ni nak cari pose paling cantik untuk diselitkan ke page PapaHero. Al-maklum la... bebudak i pon nak jadi model kalender gak. huhuh meh kite tengok mane paling comel untuk Kalender 2011 Kakimotong.. ngeh ngeh ngeh

AKSI DEEJAY

Muke tengah poyo... kurang sesuai

Muke tengah stim(ngantok)

Hensem tak? Papahero... lulus tak?

Ni macam gambar herotio termenung jer...

AKSI MOK & NOMI Ini bukan deejay. Ini Mok. Sama kan? Aku rasa si Mok i mesti dari keturunan Deejay jugak. Sebab dua2 ekor pendatang dalam kawasan yang sama. Datang rumah kami macam ada orang bagi address je. muke pun sama cheeky... Mok nak berbaik2 ngan Nomi... ye lah tu... Lakonan depan aku je. Macam la aku tatau kalau kat belakang camane. Jangan kan nak ciom, pandang pun jeling... Nyampah i tau....
Aksi Supergirl... Yeah...
Papaherotio, lulus tak?
Tak lulus ke? puas mummy sengetkan badan dia nak amik gambar senget2 ni tau...
'Nomi bukan kesah pon. '
Amboi nomi, sungguh riak kamu ye. Tak sedar jalan dah tak boleh catwalk lagi, kekwat boleh la...giget kang.


Macam2 rupe kusyen dan tilam ada di dalam rumah, atas dustpan juga kamu duduk. Muat ke? bukan kamu gemukke Comel.... Botak atas belakang kamu nampak nya sudah tidak dapat dirawat. Tapi aku tau kau tetap senang hati sebab sudah mempunyai rumah.

Apa-apa pun, aku pasti. Wajah2 ini yang akan kurindui sepanjang 'roadtrip' ku pergi balik KB. Dan aku tau, dorang pun sure rindu gile kat aku nanti. Mujurla nanti akan ada Misty, Freeway dan Anak2 mereka yang dapat ku gentel dan kunyah2 nanti. Ops, terlebih sudah. Sabar Misty, Aunty Chika datang nanti kite gi makan etok ok...

Celoteh Nomi: Mummy, nak ayam percik berek 12 leh tak? Nanny dah pencen buat ayam percik.. :(

6 comments:

  1. Aku rasa si Mok i mesti dari keturunan Deejay jugak. Sebab dua2 ekor pendatang dalam kawasan yang sama. Datang rumah kami macam ada orang bagi address je.

    ~statement yang xboleh blah~

    ReplyDelete
  2. deejay tu atuk sedara sepupu mok kekekeke

    ReplyDelete
  3. hahahah...kan cik marie kan, lawak giler :D

    atuk sedara sepupu mok?? aku konpiusss.....

    rasanya aksi supergirl tu lepas kot, sgt comel!

    ReplyDelete
  4. hehheh.
    bestnya jadik cover kalender.
    mestie comel nantie.
    eii tak sabarnya nak tengok.
    cam nak join tapie tak tau macamna.

    ReplyDelete
  5. Meowwmania, lulus eh supergirl? nanti nak letak kat page Kakimotong kekekeke nak tengok, dapat sambutan ke tak. Huhuhu Mummy nomi ni gile nak glamorkan Nomi lak skrg... Kakak baby, momel ngan baby mushuk tanak join ke? jom la.... ~ngeee...

    Misz Pinkie Winkie, Chika rasa kite post je picture anak2 kite yang comel lote ni kat page Fb Kakimotong... Insya-allah, kalau ada rezeki dan sambutan, mungkin Papahero kite dapat merealisasikan Kalender kakimotong ni... :)Letak gambar denis yang hensem2 tu... tak pun Dayana. Dayana tu cantik sangat...

    ReplyDelete
  6. besar betul paw dia..btw, saya dah select gambar2 ni dah..he he

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h