Tekan sini

Tuesday, December 14

Makan rasuah

Cik Marie sedang merasuahkan Bob dan Lucy. Bukannya rasuah aper... bagi makan je. Untuk menawan hati dorang ni, kene rajin suap dia. itu untuk org luar la... or tetamu. kitorang ni tak payah dah...

video

Dah macam Iklan Pedigree plak...

video

Nasib baik kitorang tak blasah sampai abis biskut ni. Esoknye baru tau Biskut tu kawan mami beli kat UK. Faveret Bob and Lucy lak tu. Sape2 nak pegi UK nak kirim leh tak? memandang kan ni feveret dorang... Pedigree-Gravy Bones...

Ehehehe...

Celoteh Nomi: Feveret Nomi Cicak..


4 comments:

  1. linie suka cicak ek? mama auntie paling takut cicak!

    ReplyDelete
  2. alarrr...jeles taww!

    nape tak ajar kita wat camtu jeles jeles jelesssss

    btw, suka lah video yg first tuh part cik marie soh chika up! hahahahah :D

    ReplyDelete
  3. Ooo itu ke Bob yang di gembar gemburkan selama ini ... hrmmmm


    Kita akan bertemu BOb ... hahahahahahaahaha

    ReplyDelete
  4. mama cik marie takut cicak ye... suruh la momoe tangkap banyak2... hehehe

    Cik Lynn... hari tu berhajat jugak. Tapi awak bila dekat je panggil mami... kene mami dok sebelah baru jadi kut... hehe

    Eddy.. bila nak dtg umah? Bob pun kepingin ketemu sama kamu... hahaha..

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h