Tekan sini

Thursday, January 27

Mili sayang kat Mok

video

Video ini dirakamkan malam Ahad baru2 ni...

Aksi Mili dan Mok

Mok ni memang suka hulur kepalanya kat Mili.
Sebab dia tau Mili baik...
Tgkla... sambai kat belakang dia kene servis ngan Mili...

Esoknya Mili masuk ward sebab dia ada masalah kencing. Kejap2 nak kencing...
Vet dah check dia. Alhamdulillah,
Pundi kencing Mili ok.
Saluran kencing dia dah pun ok.
Tapi Vet nak tahan dia lagi malam ni. nak tgk perkembangan Mili..
Mungkin esok Mili balik... Insya-Allah..

Mungkinkah dia penyebab Chika kene basuh comforter hari tu?
Basuh ngan tangan ok...
Tapi memandangkan kamu sakit..
Kakak tidak marah kamu.
Kamu budak baik...
Mok, Ampun ye sayang.
Mummy suka tuduh kamu yang kencing..
Rupa2nya yang berpenyakit kencing malam itu Mili..
Sorry ye sayang...

Celoteh Nomi: Hmmmm Tilam ni ke mummy... Ok jer... Tak bau pon...

6 comments:

  1. hehehe tu la kan cikgu.... cian mok... huhuhu *saya yg bersalah

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...suka dgr berita gembira tentang Mili, harap Mili cepat sembuh dan cepat balik

    sabo yer Mok, biasa mummy kamu tu nnti aunty dtg aunty babap mummy kamu keh...

    p/s: eh! chika Micro hilang ke?

    ReplyDelete
  3. Lin... Micro hilang pagi semalam. Tak tahu dia keluar kut mana. Pintu depan ke, pintu belakang. tak sure lak... susah hati sgt2...

    Mili, alhamdulillah. Harap sgt dia blk hr ni...

    ReplyDelete
  4. Harap micro pulang dgn selamat..

    ReplyDelete
  5. kemain la chika ngadu kat cik marie pasal Mok kencing malam...skali Milly daaaaaa

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h