Tekan sini

Saturday, February 26

oq eq oq eq oq eq bunyinye

Minggu lepas Chika kene babysit budak dua ekor ni.
Haritu mami beli menan ni untuk dorang.
Lucy memang suka main benda ni.
Ok ek ok ek ok ek bunyinye....
Dari zaman dia puppy lagi...
Pastu riuh satu rumah..
oq eq oq eq oq eq
Bob pun dah pandai dah main..

oq eq oq eq oq eq
macam nyonya jual sayur la Lucy ni
video
Waktu ni Bob dah penat main dah... hehehehe
Kelmari Chika keluar ngan mami gi beli makanan kucing..
Jenuh cari snappy Tom..
Semua tak de.... Tapi kitorang jumpa ni...
belila...
dpt la main sekor sorang... hehehe
betul ke sekor sorang...
bolehla kan... hik hik
Nomi suke la dapat menan ni...
Suka la....
video
Dah lama tak tengok nomi main camni.
Dia ni selalunya suka main yang asli je.. seperti burung, tikus dan cicak...
Geram tak mau lepas pon...
video
Mok pun sama. Tapi yang ni main sampai melompat2...
mula2 cium dulu...

Video ni nomi sedang skodeng mok sambil peluk tikus dia...
Tak lepas tuh...

video

5 comments:

  1. nomi: uih ganasnya Kak Mok main. kene pegang teekus aku neh,kang jahanam dia punya abis lak kene rembat aku punya teekus

    mana Mili?

    ReplyDelete
  2. hahahaha baguih betul dialog nomi tuh... aku suke... yey. nomi pun suke....

    ReplyDelete
  3. hahahhaaha....aduhai geli hati tgk bebudak beso gedabak tu main, dah tak sajak la wehhh :D

    ReplyDelete
  4. ahaha..mmg gelihati..(sambil garuk2 perut) ;P

    ReplyDelete
  5. Kan Lyn.... seronok je tengok yang besar mengalahkan budak kecik...kekekeke

    Cikgu, garuk perut sape tuh? perut azam ke? ekekeke

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h