Tekan sini

Friday, March 11

Si mata galak

Sape?
aku ke, si gendut kat belakang ni?

Gendang gendut tali kecapi
Kenyang perut senang hati...
kan?
ku pandang tepi pun bolat mata
Pandang atas pon bolat mata..
lagi bulat dari gendut tu kan?
Ada pulak gendut kecik kat sini
Mana mau larik haaaaa
(tengok bawah pon bolat mata)
Sekarang tengok?
Sapa lagi bolat mata?
Aku ke, si gendut kecik nih
Macam ngantuk pun mata bolat lagik...
punya la tahan mata dia..
Udah le tu
tampo kang?
Nak tido dah ni..
Ku juga boleh menyepetkan mata macam Nomi
Celoteh Nomi: Udah le tu Kak Mok... tido-tido la... dah tengah malam dah ni....

Goodnite semua....
zzzzzzz

11 comments:

  1. ahaha..lawak pic yg nak kena tampo tu..ahaha

    ReplyDelete
  2. cute...siap ada garfield bear hahahah

    ReplyDelete
  3. Nomi, cakap kat mummy suh belikan cermin mata hitam utk cover kebulatan mata mu itu... cute sgt..

    ReplyDelete
  4. mok mok tee... eh!

    hai Mok mata bolat, pinjam mata bolehh?? ;)

    ReplyDelete
  5. mcm rimo saya je..tp belom besar mcm ni..hehe cute!!

    ReplyDelete
  6. agree with hans,
    comel gilak muke nomi time nak menampo tu.. muahahahahah :))

    i loikke very much!! very2 much...

    ReplyDelete
  7. hello Mok. galak mate ye.

    Nomi: ade je dia...tu p bkawan ngan kak Ruby

    ReplyDelete
  8. ~nite cik nerq

    ~habsah harun, thank you... nite2

    ~cikgu, hehe nak kene gak ke? ekekek

    ~m.q, thank you... garfield still x leh lawan mata mok.. hehehe

    ~kak kim.. yang mata bulat tu mok.. huhu ade yag majuk ni...

    ~meowwmania, mok te,samadengan geMOKs... hehehehe amik la, nak belah kanan ke belah kiri. tak leh dua2...hihihi

    ~V, thanks.... dah besar nanti mesti lagi besar mata mimo tuh. kalah la mok.. hehehe

    ~Mya, huhuhu mok dah majuk dah... tak tau jeng jeng jeng tak tau...

    ~Hi cik Marie... bermata galak cam cik marie la... hehe Nomi tanak kawan ngan Ruby sbb Ruby lagi lawa dr dia... hahaha

    ReplyDelete
  9. bapOkk comeyh nye kucing nih..!

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h