Tekan sini

Monday, March 28

wake up

video

Korang pernah tak kene macam ni?

Celoteh Nomi: Tak berani nak wat kat mummy.....

10 comments:

  1. hahhaha~
    hahhahahaha~
    cute glerrr!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahahhaha...ada kena mcmni..tapi tak sampai kena pukul dgn besbol..cukup la kena gigit idong n telinga...hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahahhaha...ada kena mcmni..tapi tak sampai kena pukul dgn besbol..cukup la kena gigit idong n telinga...hahaha

    ReplyDelete
  4. Nenek si Aboi, Bam (stray baka Siam), suka kejut kitorang bgn tido. Dia akan naik atas katil, duduk kat sebelah bantal kemudian tenung muka kitorang yang masih terpejam mata dekat-dekat muka betul. Akan berbaulah nafas dia yang bacin tu kat muka kita. Kemudian kalau kita tak bgn juga, dia akan tepok dahi kita dengan paw dia soh bangun. Kui kui kui. Now Bam dah takde. Meninggal sebab sakit buah pinggang.

    ReplyDelete
  5. l.u.q, cute kan? kalau kene camni tak de cute dah hehehehe

    V, mcm2 perangai dorang ni kan? hehehe gigit idung tu sakit gak wooo

    Southern girl; Takziah, Bam dh tak de tapi kenangan dia banyak kan. rasanya2 leh ingat lagi tak bau mulut bam tu.. heheh may her soul rest in peace, amin...

    ReplyDelete
  6. comel...dulu Cik Bu selalu kejutkan sy bgn..dia duduk atas perut..dah la berat..

    tapi cik Bu dah takde skrg...kenangan :)

    ReplyDelete
  7. simon's cat!


    agak2 Mili akan buat cam nie tak?

    ReplyDelete
  8. ahaha..kalau ader yg camni..ramai yg tak brani tido ngan kucen! ekeke

    ReplyDelete
  9. kak kim, mmg kucing ni cheeky kan?

    Cik Bu dalam kenangan. Best tak bangun tido kucing atas perut? best kan? lagi best bangun tido kucing duduk atas muka... hehehehe RIP Cik Bu..

    Marilyn, Tak, Mili tarik rambut di pipi sahaja hehehe nak cuba?

    Cikgu, kalau ada camni saya tido pakai baju besi siap helmet ngan viser lg... hehehe janji kucing tetap disisi hehehe

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h