Tekan sini

Saturday, May 7

Budak nakal

Penat melayan budak nakal
Sape nakal? sape? sape?
penat la kak...
gigit budak nakal... auummmm..
video
Video budak nakal beraksi
Celoteh Nomi: Mummy... happy mother's day to u and nanny...Zzzzzzzzzzzzzzzz

7 comments:

  1. chikaaaaa.......suka nye tgk Spot ngan Ruby, bahagia sgt dorang..makin comel!

    suka tgk mata Spot bolat hehe...

    peluk cium utk Spot n Ruby oh! Nomi jugak *nak amik ati :D

    Selamat Hari Ibu utk mami dan Chika jugak, smoga Chika sekeluarga diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki dan diberkati oleh-Nya, amin...

    ReplyDelete
  2. salam nomi hihi
    tido trs plak dia pas wish tuh...
    pnt layan bdk noty ekk

    ReplyDelete
  3. otomatik mata jadik besau gak bila tgk si kecik Spot!

    ReplyDelete
  4. Suker tengok ganbar ke2 tu, terbeliak mata dia...cam betul2 marah, he, he..
    selamat hari ibu...

    ReplyDelete
  5. Cikgu; Happy mother's day tp u too... eh, kakak day... :)

    Meowwmania, alhamdulillah, amin.. lin pun sama. suke tgk dua beranak ni main. tgh aktif la katakan... hehehe nomi tak yah amik hati sgt. dia bukan pedulikan mummy dia pon skrg ni.. huhuhu

    erydcat, nomi penat berjalan. buka je pintu bilik terus keluar, balik bila lapar malam je.. dia blom ngam lg ngan budak spot.. huhuhu

    cik marie, spot pun besau mata dan hati bila cik marie dtg umah nnt

    kak kim, hehehe besar tu mmg menggeramkan kan? semua aksi dia comel..

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h