Tekan sini

Wednesday, July 27

Vacum cleaner??!!! Oh yeah...!!

video
Celoteh Nomi; Syoknye Mummy.... nape tak bagitau dari dulu lg. Moga2 dia sedut abis kuman2 kat Nomi ye...

9 comments:

  1. wahh terer la Nomi tak takut pon ngan vacum,

    klau bebdk jebon...memasing lari lintang pukang mcm x ckp tanah huhuu

    Nomi dah sihat yer?

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.... Nomi makin sihat. Tp selalu time sihat dia akan lari. kali ni dia plak nak. Syukur sgt2...

    ReplyDelete
  3. Alololo baiknya rela diri di vacum. kalo my Purrrs, alamat ajak vacum cleaner tu 'bertinju'!

    ReplyDelete
  4. Alololo baiknya rela diri di vacum. kalo my Purrrs, alamat ajak vacum cleaner tu 'bertinju'!

    ReplyDelete
  5. ayoo, klau la yg kt umahni mcm nikan best...ni lepas mandi nk dehydryer pun dh menggelupur...huhu

    ReplyDelete
  6. waaa..suke dia dgn vacuum erk..klo yg kat rumah nie..dr bunyi je dh mencicit lari

    ReplyDelete
  7. aduhai bestnyer dia...kat umah ni nampak vakum chemot la yg bertinju yg len sorok bwh katil..adeh...

    ReplyDelete
  8. Nerq; dia baik n behave sbb tgh x sihat lg tu. hehehe kalau tak dia selalunya x suka sgt

    Kak Kim; Syok you.........

    Farahliza: Nomi dulu kene jugak hairdryer tp dia tak suke. flying kick yg mummy dpt.. hehehe

    Anizarina: agaknya sbb dh selalu sgt dengar. tgk Mummy ok je ngan vacum. itu yg berani kut hehehehe

    Ery, Chemot ganas gak eh. mesti dia marah ngan vacum cleaner ni...

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h