Tekan sini

Wednesday, September 28

Wordless Wednesday ~ nosy Lucy



9 comments:

  1. haaa Lucy awak nak buat apa tuu...

    ReplyDelete
  2. jeling-jeling kau menjeling...mata bertentang mata....

    ReplyDelete
  3. ni musti kes nak mngadu masalah cinta kat nomi kan..kan..nomi ngah brain wash la tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. urgent~
    saya ade kucing baru kematian ibu.. tlong la tengok2 kan :
    http://mr-inspirant.blogspot.com/2011/09/kitten-for-adoption.html

    ReplyDelete
  5. serious je Nomi dengar cerita Lucy

    ReplyDelete
  6. hi salam kenal....bestnya kat sini..ramai kawan baru...jom lah dtg rumah kita...kat rumah kita ada ramai kwn, ada 14 ekor..dorg comot jer, ganas skit...tp dlm hati ada taman ..hehehe...
    lucy n nomi ni best fren ke?

    ReplyDelete
  7. Meowwmania... Lucy nak belajar mengiau.. hehehe

    mama tamami, ku cuba ku cuba nak bertanya, siapakah namanya....

    kak kim, hutang lama blom langsai lagi tu. nk tambah hutang br..

    ery; mmg nomi la yg brainwash. lucy tak berani la ngan anak mummy chika ni... hehehe

    akhmalhazwan, sorry to hear about your cat. harap ada yg membantu. Chika skrg x dpt nak tolong...

    Marie; serius sbb berhati2 je tu... hehehe

    hi itajeff, salam perkenalan. kite dh lama folo blog awak. hehehehe... Nomi ngan Lucy musuh lama tp skrg dah ok dah... 14 ekor/ alhamdulillah. semoga murah rezeki ita dan anak2 bulus... ;)

    ReplyDelete
  8. hihi,,, main tenung tenung pulak

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h