Tekan sini

Wednesday, February 29

Wordless Wednesday ~ Budak Teteh!!!







22 comments:

  1. alahai..nak terseliuh leher saya tengok.. haha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ni pengsan kakak, bukan tido... hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. kaki kepit tau... cover ahahaha

      Delete
  4. ni kene bagi umpan ape yg blh jadi kejung tido mcm ni?? meh kongsi..blh buat kat budak2 monyt kat rumah tu...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha bagi dia terperangkap dlm hujan di luar rumah. kompem lepas tu baik je....

      Delete
  5. ni pose superman nak buat u-turn ke ni???
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha superman buat u-turn cam ni eh? kite tak tahu... hehe

      Delete
  6. Replies
    1. kite pun geram jugak ni. sampai tak tahu nk duduk mana.. hehehe

      Delete
  7. dada kena buka..baru senang nk bernafas masa kuak lentang

    ReplyDelete
  8. ehehe... mcm pengsan lps kena tembak... beng beng!! erkkk!! hihi~

    ReplyDelete
  9. Hi, Great post! Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Randy
    randydavis387@gmail.com

    ReplyDelete
  10. ya rabbi, meliuk liuk jer badan tito. tomel sangat lah*kis kis*

    ReplyDelete
  11. dasyat tol tidonya...penat sangat tu buat aisaimen...hahaha...rasa nak peluk cium!

    ReplyDelete
  12. Bila nak apdet belog ni mummy?? dah 2 bulan tunggu :P

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum,

    kami ada buat segmen untuk sicomel...jomlah join ye...
    http://mylovely-cats.blogspot.com/2012/06/segmen-makanan-sihat-anak-bulusku.html

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h