Tekan sini

Friday, September 14

Nomi (Pongos) vs Teteh @ rumah seputeh


 Hi Teteh, nak duduk situ dah mintak izin ke ngan Kak Nomi. Nanti dia marah. dia kan 'PONGOS'
 Nomi, Teteh kan cakap elok2 tu. Dengan adik2 pun nak berkira. Teteh tu sikit punya baik dan sopan dengan kamu. haihhhh sedih mummy tau

Princess Pongos btollah kamu ni

11 comments:

  1. Replies
    1. Sorry mrs yana, lupa nk tulis. Pongos tu dr bahasa kelantan maksudnye pemarah. Nomi ni x suke kucing lain, asal dekat je dia sembur. itu salah satu sifat pongos tu hehehe

      Delete
  2. apa la awak ni Syarifah Normilanaa. bebaik laaa dengan yang lain kat rumah tu...1Bumbung kan???

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah perangai dia marie. dr dulu lg lone ranger. x suke budak2 lain....

      Delete
  3. hahahha...pongos sugguh nomi nie..

    tak baik tau...

    Mak mok Cik iela kt uma tu pn smee laaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada jugak ke hahahahaha? boleh kite letak dorang sebilik tgk sape menang hahahaha

      Delete
    2. klu ltak sbilik...mau tercabut bulu2 depa cik cika..

      hahhah...c0nfirm mak mok cik iela ekornyer kembag bak munge setaman.. ;D

      Delete
    3. ahahaha x pe. nomi mulut je bising. tangan lambat bertidak. sbb selalunye dia kene dulu kekekeke

      Delete
  4. pongos??? hehe...mokte la mu ni NOmi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mokte banyok kat umah? hahahaha

      Delete
  5. hehehe nomi..menantu ku hahaha...jgn garang2...sharing is caring (kata uning kepada beliau)

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h