Tekan sini

Wednesday, July 21

Kisah Tiga dara

Siaran malam ini berkisahkan tiga daraku. Saje tak buat ape ajak Micro main tali. Alih2 Nomi ngan Mili plak meh duduk dekat2. Saje jeles Micro lagi glamor dari dia. Boleh pulak buat aksi lesbian. pastu buat2 muka kantoi bila orang ambik gambar. Tak senonoh kamu ni...

Ada pantun khas kubuatkan untuk tiga daraku... kreatif la kononnye. Dalam mengantuk pun berjaya jugak 3 rangkap. Hehehe blasah je la... Nak nyanyi cam syair pun boleh. Dipersilakan...

Tiga dara makan nangka
Salah seorang tertelan bijinya
Alkisah micro si kucing buta
Walaupun buta terang hatinya

Matahari naik tegak berdiri
Tiga dara membasuh diperigi
Berkawan baik si Mili dan Nomi
Tapi dengan Micro kemain ko sombong ye Mili..

Niat hati nak buat hal masing2
Micro kusyuk main ngan tali tu
Nomi ngan Mili kantoi berkissing
Inilah kisah tiga daraku

video video video

9 comments:

  1. klau chika tak bgtahu, mmg kompem tak tau micro tu buta...aktif je tgk dia main, untung micro dpt tuan penyayang :)

    siapakah budak gemok debab yg interframe tuh?? tlg polokkan utk sy ngeh ngehh

    ReplyDelete
  2. mili tetap ngan sifat kucing siam..dari pengamatan from my siameese cat..ade sedikit eksen cam freeway masa muda esp sblm eksiden.

    3 dara..rasanya ade lam simpanan gambar 3 dara gak.
    3 dara atas pagar!

    ReplyDelete
  3. si debab tu mili namaye. minah enterframe... hehehe btol kata Marilyn, ke-eksyenannye terserlah dlm video tu...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. hahaha boleh syarifah normilana n milli buat muka lalalala lepas kantoi

    ReplyDelete
  6. Marilyn; hehehe tau tak pe....

    ReplyDelete
  7. 3 dara....gembira bersama...
    hmm...dh ada yg masuk meminang blom..
    hihi

    ReplyDelete
  8. hmmm Blom lagi. tak ade jantan nak sara mereka ni Cik Siti. nama je gugurl. Tapi ganas, jantan pun tak suke. Deejay mana penah geng ngan dorang ni... sebelah mata pun tak pandang. hehehe

    ReplyDelete
  9. ala tetap tak boleh tengok.
    kena install software agaknya
    eii..tensen

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h