Tekan sini

Thursday, August 19

Agak feeling cuaca semalam dan hari ni

Aku yang feeling

Adakah cuaca faktor utama?

tidak jugak...

Adakah jiwa kacau yang jadi begini..

tidak jugak

tapi hari ni aku ada satu mood feeling.

orang lain dengar lagu raya, aku dengar lagu UNGU...

Nak teman ku feeling ke? meh nyanyi sama2...

Cik Marie mungkin paham jugak jiwa aku walaupun aku tau dia buat2 tak paham... kekeke Mana leh tak paham. Anak2 kambing sangat mengerti jiwa anak2 kambing yang lain. kenapa anak kambing? hanya kami yang tahu... hehehe

Ungu – Dilema Cinta

Seberapa salahkah diriku
Hingga kau sakiti aku
begitu menusukku
Inikah caramu membalas
Aku yang selalu ada saat kau terluka

Seberapa hinanya diriku
Hingga kau ludahi semua
yang ku beri untukmu
Tak ada satu pun perasaan
yang mampu membuatku begitu terluka

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Telah ku coba segala cara
‘Tuk bahagiakan kamu
Merebut hatimu
Namun tak semudah yang ku bayangkan
Bila kau tak inginkan ku ’tuk di sisimu

Tak pernah kurasakan sebelumnya
Menginginkan dirinya
hingga ku tak kuasa
Meyakini hatiku bahwa ku mampu berlalu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu


Sekian terma kasih...

Celoteh Nomi: Nak muntah dengar lagu Alicia Keys dok main kat dalam bilik pun tak hilang lagi. Dia dah start feeling lagu lain pulak.. Adoiyai Mummy... dalam hati mummy pun ada taman ye...

4 comments:

  1. wahh feelingnya...

    tapi tapi...sy tak penah dgr lagu nih heheh...

    ReplyDelete
  2. Meowwmania tak pernah dengar? Chika tgh try nak masukkan Video clip dr youtube tapi tak pandai.. huhuhu tau tak camane?

    ReplyDelete
  3. UNGU is cik marie's all time faberet band. lagu2 dorang best bangat. apetah lagi si Pasha lead singer tu. hadeiiii

    cik marie paham.
    sabo ye chika.
    besok kita jumpa :)

    ReplyDelete
  4. chika kopipes je dia punya embed code dari

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h