Tekan sini

Tuesday, August 3

Kakak kesayangan ku

Aku tau Kak Chika sedang tension. Sebab tu dia buat macam ni kat aku. Nape la ngan akak aku ni... Apakah masalah yang membebankan ko kak sampai tergamak ko buat aku macam ni. Aku tengah tido, tak kacau Micro pun. Apakah salah ku...
Kak, kalau kau tension sangat, ko cukur la bulu kening nomi ke, cabut bulu kaki Mili ke.. tapi kenapa kau buli aku... Sape yang buat ko sampai jadi cam ni kak...? Ko nak aku gigit dia? Tapi ko jugak tak bagi aku gigit orang... Cuba ko citer kat aku kak. Lebih baik dari ko buat aku macam ni...
Oh kakak ku... satu rumah ketawakan aku. Mami ngan daddy gelak guling2 lagi. Ko happy ke tengok aku diketawakan macam tu sekali? Adakah itu dapat buat ko senyum? Dorang kata aku nampak hensem. Aku nampak macam bergaya. Aku rasa aku nampak hitam je... Gelap gelite. Ko tuka la spek baru kak. Patut la ko jalan langgar2 tiang, langgar2 meja... gelap kak spek ko ni... Nasib baik ko bawak kete tak langgar orang. Gelap kak. Kalo ko tak percaya ko bagi Bob pakai. Si-sia dia mamah je spek ko ni. Dia dah la rabun tak nampak orang. Sampai semua orang dia salakkan. Ape kata ko buat satu spek hitam ade power utk bob? Aku bagi cadangan je...
Kak, ko lupekan la serabut di kepalamu tu kak. Lupakan orang yang menyakitkan hatimu itu kak. Aku tau ko sedih. Tak pe la Kak, masih ade yang sayang kat ko. Deejay tu ha contoh terbaek. Sayang gile die kat ko kak. Dari ko buli aku, ada baiknye ko bawak aku gi jalan2 tengok Deejay. Ko tau aku suke kan? Dan aku tau ko pun suke kan? kekekeke Jom kak kite gi visit umah lama. Leh jumpa Deejay... Kak.. ooo Kak.. kot ye pun buka la spek ko ni...
Kak, nape ko senyum? Ko dah hepi balik ke? Bagus la Kak. Aku tau kau terkilan ngan orang tu. Aku pun tak leh buat apa2 kak. Ko sabar ye. Nanti aku jalan2 ngan daddy, aku carikan untuk ko bopren sorang ye. Macam aku dapat Bob dulu... Jalan2 macam ni la. Tengok la camane setianye Bob kat aku. Untungkan aku kan? Ok sorry la.. aku bukan saje nak bagi ko jeles... Aku cuma nak ko hepi macam aku gan bob. Sesungguhnye kata-kata ku benar belaka.

~Lucy~
The DramaQueen

Celoteh Nomi : Terkilan gak aku tak dapat pakai spek mummy macam aunty Lucy..

6 comments:

  1. oh Lucy..sememangnya kamu adalah mangsa keadaan yang sangat ideal

    ReplyDelete
  2. hehehe..lucy kene buli...nampak stylo ar lucy....

    ReplyDelete
  3. hahahahah...

    tak bek mu aniaya Lucy mek Chika, dose taw huhuu..

    btw, Lucy kamu mmg nampak bergaya sekali ;)

    ReplyDelete
  4. hhahhha..
    sangat lah hensem.
    tergoda i auwwww

    ReplyDelete
  5. MPW: Lucy tu pompuan..eh betina la. kalo dia baca coment nie musti dia merajuk

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h