Tekan sini

Sunday, August 1

Seiring dan sejalan...

Dari Friday lagi Marilyn teman Chika kat umah. Maklum la... Bila mami ngan uncle gi holiday, Chika kene stay. Maka, untuk mengelakkan kebosanan... Miss Marilyn la jadi mangsa... Thank you girl... ;) Next week my turn sleepover kt ur place kan? hehehe

Tapi yang kesiannya Marilyn kene buli. Kene buli ikut Chika pegi umah lama. Hehehe Nasib baik Deejay nak teman...

video

Celoteh Nomi: Mencila... kite nak ikut mummy tak kasi...

5 comments:

  1. cik marie: mangsa keadaan

    ps: nanti kita usha kucing kat carpark kat rumah ku..tadi ade seko..badan beso cam my Misty tp kaler grey

    ReplyDelete
  2. Yang tu pernah folo deejay ikut balik. Tapi dia takut ngan orang... cuak je muka

    ReplyDelete
  3. wah si deejay tu masih xmo meninggalkan rmh lama yer hehe..

    mcm jauh je rmh tu, baik x sibuk jalannya..

    ReplyDelete
  4. MW.. itu la.. memang sayang dia kat umah lama. Tapi Chika tengah risau. Dari ahad petang tak nampak Deejay...

    ME.. sorry tak pasan.. kucing kat car park umah mu ke? nnt aku bwk fiskis k..

    ReplyDelete
  5. tu ar.cam fenin je baca tadik? aku salah tulis kah? chika salah baca kah? pelik...kita seguru sampai f4...

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h