Tekan sini

Thursday, September 9

Ohhhh tidak suka sama sekali...

Semalam masa tgh sibuk nak ngemas bilik, datang la dua makhluk ni mengacau. Hiiihhh... susah taw nak wat keje. Tapi dorang tak de nak tarik2 langsir, cuma bila nak kemas kat katil, kat katil la dorang naik tergolek. Bila nak dust tv, atas tv la dia buat sarkas. Ini lah keje Mok ngan Nomi bila orang sibuk tak layan dia.

Geram punye pasal, Chika ambik hankie, pakai kan dorang skaf. Hambik kau. Masam okay... nampak sangat muke Nomi tak suke... hehehe Sape2 saje yang kacau kite wat keje hari ni mesti menjadi mangsa kite jugak...

meh kite tengok sape yang kena......Macam muke E.T kan?
Mok, kacau lagi.. Padan muka... video
Layan aksi Mok kelakar sangat...Makcik sekor ni pun kena... Apsal eh?Pakai tudung siap kelepet tepi lagi okay... Lucy tak kisah pon...Ish... Tatau la nak jeling camane lagi dah nak bagi nampak yang Nomi tak suke. Mummy ni macam tak paham2... ke buat2 tak paham ni...
Cute kan? kekekeke

Celoteh Nomi: Owh Mummy... seriously? I really hate this one...

3 comments:

  1. cantik Mok n Lucy..tp Nomi nape masam?

    ReplyDelete
  2. hihi, comel2...
    2 la, noti lg...
    kn dh kna...(^_^)

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA...

    ayu ayu semuanya...

    miss chika jahat la, cian kat bebudak tu kena buli haipp!

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h