Tekan sini

Saturday, October 2

Micro main vacum

video
Micro sedang mengasah deria pendengarannya dan sentuhannya. Dia paling suka main vacum dan air sebab dia boleh dengar. Cute kan? Kalau yang lain sudah lari...

Celoteh Nomi: Micro saje nak perhatian mummy taw... like i dont know...huh!

9 comments:

  1. Bestnya ....

    Tak takut vacum!!!
    Kucing I kalau dengar vacum, memang nak lari pi hutan!

    ReplyDelete
  2. Hehe betul la lupie. Kalau yang lain dengar vacum pun lari. Tapi si Micro ni tak nampak. Sbb tu dia suka sesuatu yang bising... =D

    ReplyDelete
  3. amboii sonoknya dia men ngan vacum tuh hehe

    u r so special darling, cyg micro muahhh!!

    ReplyDelete
  4. tergedik2 micro dgr org ckp dia special...

    'cayang kakak meowwmania jugak.... mmmuah...'

    ReplyDelete
  5. micro dearie, kak marie jarang dapat usap kamu sejak dua menjak nie.
    main sorok2 kew?

    anyway, u r indeed a very special cat.

    nomi:jangan jeles ye sbb nanny pun layan kamu dengan baik

    ReplyDelete
  6. micro "Thank you kak Marie... Mmmmuah"

    Nomi 'shame shame' huhuhu betul kata aunty marie tu...

    ReplyDelete
  7. alala, tomeynyer micro...

    tlg ciumkan micro utk anis...muahh..hehe

    ReplyDelete
  8. 'Mmuah muah..' micro kirimkan ciuman dia utk kak anis...

    ReplyDelete

T e r i m a K a s i h